| Melding fra Hyperion: |
|
|
|
||||
|
||||
|
Det er med glede at Norges største spillfestival kan annonsere modulkonkurransen for Arcon 26.
Modulkonkurransen har lang tradisjon på Arcon, men det har dessverre vært lite blest rundt denne i de senere årene. Derfor ønsker vi å gjøre noe med dette ved å annonsere konkurransen i god tid før Arcon. Som en del av det å skape blest rundt dette har vi allerede annonsert en annen konkurranse; Beste modul-pitch 2010. Hva må jeg gjøre? Skriv en modul, og send den inn, enten via opplastingsfunksjonen på www.spillfestival.no, eller på mail til modulkonk@razumny.no, merket Modulkonk 2010 - Navn på modulen. Deadline for innlevering er 15. juni 2010. Hvordan vurderes modulene Som tidligere år vurderer vi modulen etter tre kriterier;
Til punkt en ser vi spesielt etter hvor godt organisert modulen er, og om den er noenlunde OK å sette seg inn i på kort tid. Punkt to burde være selvforklarende. Under punkt tre ser vi på handouts, rolleark og flavour-informasjon som gjør modulen bedre å spilllede (f.eks. "Her kan du godt begynne å gå rundt i rommet og klirre med terninger for å skape stemning") What's in it for me? Vinneren får:
Lykke til! God skriving - måtte den beste vinne!
Sist endret av razumny; 21/05-2010 kl 07:31 Begrunnelse: Rettet deadline |
||||
|
|
||||
|
||||
|
leader says, bump!
Feedback at your peril. "Does that mean that Arcon is "perfect" in my eyes? That I have been provoked into coming out of my cave in snarling rage , dedicated to protect the good name of our darling creation from the slightest slur? Naaah...Even I'm not that much of an egotist, close, but not quite." Conversion of a reply on a review of the game "Yalu" by John Hill |
||||
|
|
||||
|
||||
|
Når jeg leser meldingen over, slår det meg at "modul" er et ord som nesten har forsvunnet ut av mitt rollespillvokabular. Fascinerende.
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
En vinner er kåret i Modulpitch-konkurransen, og nå er det på tide å minne folk litt på denne konkurransen også.
Jeg vil forøvrig minne om følgende spørsmål og svar i modulpitch-tråden: Sitat:
|
|
||||
|
||||
|
Da skriver vi Mai, og det er litt i overkant av en måned før leveringsfristen utgår. Det er forøvrig aldri en ulempe å ha levert før fristen...
|
|
|||
|
|||
|
Jobber med saken.
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Jobber ikke med saken ennå.
Nå er det heldagsretting, så er det eksamensperiode... hvor mange vedder på at jeg gjør ferdig modulen på toget sørover?
Det er en ork i brønna! Min spillskapelse: Morgenfri SL for Star Wars: New Order. Tips fra min samboer [om hvordan man skal feire 30-årsdag]: Ring din mor. Gi telefonen til kompisen din, og klem ham på skrotum samtidig. Legg på. Skall hodet i bardisken og glem alt sammen. |
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Ja, men ikke for sent til at de påmeldte spillerne får spilt det.
Det er jo det som teller.
Det er en ork i brønna! Min spillskapelse: Morgenfri SL for Star Wars: New Order. Tips fra min samboer [om hvordan man skal feire 30-årsdag]: Ring din mor. Gi telefonen til kompisen din, og klem ham på skrotum samtidig. Legg på. Skall hodet i bardisken og glem alt sammen. |
||||
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
![]() Razumny, hvor mange bidrag pleier dere vanligvis å få til konkurransen? Eller for å si det på en annen måte: Hvor stor andel av scenarioskribenter gjør ferdig arbeidet sitt i siste liten? Sist endret av Ebcas; 10/05-2010 kl 01:21 |
|||
![]() |
| Bokmerker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|